poniedziałek, 19 marca 2012

sweter zapożyczony

Pani Dorota http://swetrydoroty.blogspot.com/- skarbnica pomysłów drutowych zamieściła na swoim blogu sweterek z szydełkowym motywem. 
Stworzyłam sobie podobny. Oczywiście nieco zmodyfikowałam. Przedłużyłam rękaw - nie lubię rękawów o długości 3/4 i nie umieszczałam motywu szydełkowego na plecach. Pomysł rewelacyjny!!! 
A tutaj sweterek który po pierwszym założeniu zrobił furorę. 

 Chciałam pokazać, że da się go użyć w różnych zestawieniach!! Ale oczywiście moje SMDT (Szanowne Męskie Domowe Towarzystwo) - jakby to ująć - dość błaho potraktowało powagę sytuacji i znowu zdjęcia są do bani :( !!


 A co fotka na ludziu, to nie na wieszaku!
 Eh.....żebym chociaż córkę miała - byłaby ludziem do zdjęć. A tak..., wiem, nastraszę Muszkieterów, że jak się nie przyłożą do zdjęć to następnym razem ich poprzebieram w sweterki, szaliczki i takie tam inne czapeczki :-).
A szydełko tak mi do gustu przypadło, że torebusię stworzyłam. Ale o tym w następnym wpisie.


Dzisiejszy motyw muzyczny to niesamowita Janis:
http://www.youtube.com/watch?v=JjD4eWEUgMM  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz