sobota, 8 września 2012

Szal w kolorze cegły

To mój pierwszy taki projekt. Początkowo to miał być ażurowy sweter ale w trakcie robótki zmieniłam zdanie.



Szal robiony na drutach nr 1,5  z bardzo cienkiej włóczki. Wzór liścia - takie w każdym razie było założenie. Niestety nie znalazłam etykiety z włóczki więc nie będzie nic o jej zawartości. Na pewno jest tam odrobina moherku.
Ponieważ rodzaj męski w ilości szt 3 - w dniu dzisiejszym z domu wybył, zdjęcia są bez ludzia :-).

Do słuchania: http://www.youtube.com/watch?v=Q7SI7N22k_A

Do czytania:
Zdecydowanie po raz kolejny polecam "Nietykalnych". Książka jest zupełnie inna niż film.Pełna smutku, żalu, rozgoryczenia i w tym wszystkim tchnąca nadzieją, miłością i wiarą. Język jakim autor operuje trafia w najczulsze struny duszy. Porusza każdy mięsień, każdą emocję. Po przeczytaniu poczułam smutek, ból którego nie umiem zinterpretować. Ale w tym smutku czuję też ciepło które daje siłę. Zadziwiająca książka. Zadziwiający autor. Czytałam z zapartym tchem. Skończyłam czytać i czuję - niedosyt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz