środa, 14 marca 2012

Szary sweter


Od  zawsze marzyłam o takim swetrze. Hanka dała mi nitki - super wełnę. Druty nr 6 okrągłe, wzór kompletna improwizacja. Jestem z siebie dumna to mój pierwszy sweter z kapturem i kieszonkami :-). 


Zamiast guzików - wiązania. 
Ciepły i długi :-). Szkoda, że zdjęcia nie oddają w pełni uroku wdzianka.
 Niestety, osobiste dziecko nr 2 ( które zazwyczaj ładne fotki mamuni robi) tym razem w akcie zemsty za nie rozegrany mecz piłki nożnej postanowiło zrobić takie obrazki :-)!!!
 Paskudne jak "idź stąd" - hehe tak mawia Malwina a mi ten tekst bardzo odpowiada :-)))))
Brzydkie zdjęcia ale sweterek i piosenka śliczne :-) 
http://www.youtube.com/watch?v=9_lLzasVFlA

2 komentarze:

  1. nie są takie brzydkie te fotki :):) no może takie ja oddal się z godnością, ale nie idż stad :):) fajny sweter :) chce taki ;-*

    OdpowiedzUsuń