wtorek, 23 lipca 2013

Jarmark i festiwal

 Tydzień temu po raz pierwszy pokazałam swoje prace na jarmarku. Sam udział był dla mnie ogromnym przeżyciem. Podobało mi się. Głównie dlatego, że była super atmosfera. Spotkałam wielu znajomych. Niektórych po raz pierwszy od kilkunastu lat. Mam nadzieję powtórzyć to za rok. Tymczasem poniżej link po którym możecie pooglądać jak bardzo utalentowanych mamy artystów.

www.hajnowka.pl - jarmark żubra


W ubiegłą niedzielę zakończył się festiwal "Z wiejskiego podwórza". Jestem pod wrażeniem poziomu muzycznego wykonawców. Z roku na rok jest coraz bardziej profesjonalnie. Nie wiem jak inni ale ja, przez cały rok czekam na chwilę, kiedy stanę pod sceną i odpłynę niesiona rytmem który uwalnia moją skołataną duszę. Dostaję drugi oddech .Mam  siłę, żeby iść dalej przez kolejny rok.

https://www.facebook.com/photo.php?v=556451081059491

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz