sobota, 25 sierpnia 2012

sweterek i butki dla Bratannicy

Planowałam, że zrobię dużo sweterków, bluzeczek i innych. Niestety plany wzięły w łeb. Udało się tylko to co miałam zrobić mojej Niuni. Buciki zrobiłam po raz pierwszy w życiu. Wzór "z głowy".
Buciki robiłam szydełkiem nr 3. Zaczęłam od stopy 4 o. łańcuszka w półsłupkach przerobiłam 4 rzędy. W czterech kolejnych rzędach dodawałam po jednym oczku a w dwóch kolejnych po jednym oczku zdejmowałam. 
Następnie przerobiłam każde oczko słupkami - tak robiłam 2 rzędy. 
W kolejnym rzędzie co 3 oczko przerabiałam po 2 oczka. Później kombinowałam. 
Chyba mało czytelny ten opis :-). Nie umiem czytać wzorów rozpisanych i nie umiem ich rozpisywać. Patrzę na sweter czy szalik  a potem przekładam to na druty czy szydełko manipulując przy tym okrutnie :-). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz